Després de molts mesos de d’intens treball en equip amb molts dels actors clau del territori pirinenc, els socis del projecte ADNPYR han finalitzat la redacció del document de l’Estratègia Pirinenca d’Educació Ambiental per a la Sostenibilitat. Per tal de validar aquest document, cada regió inicia un procés participatiu, paral·lel a les diferents regions pirinenques, entre entitats i administracions que desenvolupen projectes, activitats i campanyes d’educació ambiental al Pirineu.
La Generalitat de Catalunya ha obert ja aquest procés, on s’hi pot participar de dues maneres:
- Assistint a una de les dues sessions participatives en línia previstes amb entitats i administracions del territori. La primera, el dia 28 de setembre (10-12h) pel Pirineu oriental; i la segona, el 29 de setembre (10-12h), pel Pirineu occidental. És necessària inscripció prèvia.
- Omplint el formulari de participació en línia disponible a la web.
Per a més informació, inscripcions o consultar el document podeu anar a la web Participa Gencat o escriure a adnpyrcat@gmail.com